پر بازدید ترین مطالب

چگونه در تعطيلات ورزش کنيم؟


چگونه در تعطيلات ورزش کنيم؟

خبرگزاري آريا – غالبا افراد در تعطيلات زمان کافي براي ورزش کردن ندارند و به دنبال راه‌هايي براي اين که بتوانند در کوتاه مدت با کيفيت بالا ورزش کنند، هستند.
به‌ گزارش جام جم آنلاين از ‌ايسنا، راه‌هايي براي ورزش کردن در تعطيلات وجود دارد که مي‌تواند به شما کمک کند تا آمادگي جسماني خود را در تعطيلات حفظ کنيد.
1. روزهاي تعطيل خود را با يک ورزش کوتاه مدت آغاز کنيد، پنج ‌دقيقه ورزش با شدت زياد انجام دهيد. به ‌اين‌ ترتيب در ابتداي روز کالري مي سوزانيد و مي توانيد در طول روز انرژي از دست رفته را تامين کنيد.
حرکات ورزشي زيادي هستند که نياز به دستگاه‌هاي ورزشي ندارند. مي توانيد حرکات ورزشي زير را انجام دهيد:
– 20 شناي سوئدي. به هنگام بالا آمدن بلند شده و بپريد.
– 20 برپي: اين برنامه را سه تا چهار بار تکرار کنيد تا پنج ‌دقيقه اين حرکات را انجام دهيد.
2. يک گردش به صورت پياده روي انجام دهيد:
براي رسيدن به مکان هايي که مي خواهيد برويد پياده روي کنيد. تعطيلات زمان خوبي براي پياده روي در سطح شهر است ، زيرا شهر خلوت تر و تميزتر است.
3. تفريحات خود در تعطيلات را به ورزش تبديل کنيد:
سعي کنيد براي گردش در طبيعت دوچرخه‌سواري يا پياده روي کنيد. براي خود برنامه‌هاي مختلف که شامل فعاليت فيزيکي مي‌شوند بريزيد.
4. به جاي ايستادن در صف ورزش کنيد:
اگر براي بازديد از مکان‌هاي ديدني نياز به ايستادن در صف داريد به جاي اين که تنها بايستيد حرکات ورزشي انجام دهيد. حرکات ورزشي که مي‌توان در صف انجام داد عبارتند از:
حرکت عضله پشت پا: بر روي پنجه خود برويد و پاشنه را به زمين نزديک کرده و از زمين دور کنيد. اين حرکت بر روي عضله پشت پا کار مي‌کند.
– منقبض کردن عضله شکم: عضله شکم را منقبض کنيد کنيد چند ثانيه نگه داريد و سپس آن را رها کنيد.
– تنفس شکمي: هنگام تنفس شکم خود را منقبص و منبسط کنيد.



لینک منبع

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

آخرین مطالب