پر بازدید ترین مطالب

تجربه کارتينگ براي مشتريان وفادار؛ مزيت بزرگ عضويت در باشگاه مشتريان کرمان موتور


تجربه کارتينگ براي مشتريان وفادار؛ مزيت بزرگ عضويت در باشگاه مشتريان کرمان موتور

خبرگزاري آريا – پنج شنبه گذشته شرکت کرمان موتور در نشستي با عنوان تقدير از مشتريان وفادار، دور تازه فعاليت باشگاه مشتريان خود را رسما اعلام کرد.
باشگاه مشتريان کرمان موتور با حدود 10 هزار عضو هم اکنون برپايه سيستم امتياز دهي فعاليت مي کند و خدمات خاصي را براي مشتريان برتر (با امتياز بالاتر) ارائه مي دهد.
از جمله موارد جالب توجه اين خدمات مي توان به ارائه تخفيف ويژه براي خريد خودروهاي جديد، تسريع در روند تحويل خودرو، ايجاد اولويت براي ثبت نام در شرايط فروش ويژه و البته ارائه خدمات پس از فروش و خدمات امدادي خاص به مشتريان حاضر در باشگاه عنوان کرد.

در برنامه پنج شنبه نيز جمعي از مشتريان وفادار به کرمان موتور از طريق واحد CRM شرکت برگزيده و به اين مراسم دعوت شده بودند تا ضمن آشنايي با محصولات جديد شرکت نظير ليفان 820 و جک S3، در قالب برنامه اي تفريحي و ورزشي، شانس حضور در مسابقه کارتينگ را بدست آورند.
در پايان نيز جوايزي به رسم يادبود به نفرات برتر حاضر در ميدان مسابقات کارتينگ تعلق گرفت.
در مجموع بايد چنين برنامه هايي را به فال نيک گرفت بلکه شرکت هاي خودروساز ايراني نيز تا حدي بتوانند بدين وسيله رضايت عمومي مشتريان خود را جلب نمايند و همگام با روند جهاني، به نظرات و نياز مشتريان بيش از پيش اهميت دهند.

رويه اي که متاسفانه معمولا توسط ايران خودرو و سايپا ايجاد نمي شود و از همين رو عموم ايرانيان تجربه چندان خوشايندي از پروسه خريد خودرو و ارتباط با شرکت هاي خودروساز ايراني در اذهان خود ندارند.



لینک منبع

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

آخرین مطالب