انواع محتوا در بازاریابی محتوا چیست؟



مفیدستان:

انواع محتوا در بازاریابی محتوا

اینفوگرافیک ها: اشکالی معمولاً بلند و عمودی که شامل آمار، جداول، نمودارها و دیگر اطلاعات می‌باشند. اینفوگرافیک ها را می‌توان سال‌ها  روی وب‌سایت های مختلف پست کرد و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست چرخاند، لذا تاثیرگذارند. معمولاً، سفارش طراحی یک اینفوگرافیک آراسته حداقل هزار دلار هزینه در بردارد ولی اگر برای اضافه کردن راهبردها، برنامه‌ریزی، تحقیق، کپی‌رایت و طراحی، یک پیمانکار یا دفتر نمایندگی را استخدام کنید، می‌تواند چندین هزار دلار هزینه روی دستتان بگذارد. مسئله‌ی دیگر، تبلیغ آن اینفوگرافیک به وبلاگ نویسان و رسانه‌ها می‌باشد.

صفحات وب: چه تفاوتی بین یک صفحه‌ی وب معمولی و یک صفحه‌ی وب بازاریابی محتوا وجود دارد؟ می‌توانید به یکی از بررسی‌های انجام‌شده توسط شرکت طراحی Teehan+Lax نگاهی بیندازید. برخلاف اکثر بررسی‌ها که گزاف و خسته‌کننده می‌باشند، بررسی‌های این شرکت شگفت‌انگیز هستند.

پادکست‌ها: همان‌طور که مایکل هیت، نویسنده‌ی کتاب Platform: Get Noticed in a Noisy World، در وبلاگ خود شرح می‌دهد: پادکست‌ها، کار شما را در دنیایی کاملاً متفاوت، اغلب iTunes، در معرض دید قرار می‌دهد. بسیاری از افراد تازه‌وارد به من گفته‌اند که پیش از یافتن پادکست من در iTunes، هرگز اسم من را هم نشنیده بودند.

ویدیوها: معمولاً ویدیوها و پادکست‌ها اشکال بکری از بازاریابی محتوا می‌باشند چرا که افراد فکر می‌کنند این روش‌ها پرهزینه و دشوارند. اما با کاهش قیمت تجهیزات حرفه‌ای، ایجاد محتوای صوتی و تصویری باکیفیت بالا بسیار آسان‌تر از گذشته است.

کتب: اغلب، افراد فکر می‌کنند کتب نیز مانند فیلم‌های سینمایی، خود را به مخاطب غالب می‌کنند؛ اما بازاریابان هوشمند، فروش کتب را فقط به خاطر خود فروش انجام نمی‌دهند، بلکه کتب را به‌عنوان ابزار بازاریابی می‌فروشند. حتی با اینکه نشر کتب به‌وسیله ی انتشار شخصی بسیار آسان شده است، هنوز این دیدگاه وجود دارد که این کار دشوار است و فقط افراد مجرب و معتبر می‌توانند یک کتاب در مورد تجارت را به چاپ برسانند.

چگونه شروع به بازاریابی محتوا کنیم؟

شرکت‌های بسیاری خدمات بازاریابی محتوا ارائه می‌دهند که اغلب با SEO یا PR جفت شده‌اند. اگر می‌خواهید سریع وارد کار شوید و خودتان بازاریابی محتوا انجام دهید، آسان‌ترین راه وبلاگ نویسی است. احتمالاً، این کار در ابتدا برایتان دشوار خواهد بود ولی با تمرین و ممارست می‌توانید خود را بهبود بخشید.

محتوای عالی چه محتوایی است ؟ هنگام گفتگو با شرکت‌های مختلف در مورد بازاریابی محتوا، به آن‌ها می‌گویم که محتوای خوب، محتوایی است که آن‌ها واقعاً بخواهند مطالعه کنند و محتوای عالی، محتوایی است که حاضر باشند برای مطالعه‌ی آن هزینه بپردازند. اگر به دنبال مثال‌هایی از محتوای عالی هستید، کافی است به چیزهایی که اخیراً برای خواندن، تماشا کردن یا گوش دادن آن‌ها هزینه کرده‌اید نگاهی بیندازید.

چگونه می توان بیشتر در این مورد آموخت؟ کتاب ممتاز جو پولیتزی با عنوان Epic Content Marketing را مطالعه کنید. یکی از موارد تأکید پولیتزی که من در ابتدا به آن بی‌توجه بودم، اهمیت تمرکز بر تولید محتوای سازگار با تلفن‌های همراه بود چرا که در حال حاضر، گوشی‌های هوشمند در حال تبدیل‌شدن به اصلی‌ترین راه دسترسی به محتوا توسط اکثر مشتری‌ها هستند. بدین ترتیب، طولی نمی‌کشد که شما نه تنها با بازاریابی محتوا آشنایی لازم را پیدا می‌کنید، بلکه در این زمینه تبدیل به یک متخصص می‌شوید.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

همکاری در فروش فروشگاه اشتغال در کار دائمی و پردر آمد همکاری با فروتل در شبکه گسترده فروش در سراسر ایرانبازاریابی در شبکه های اجتماعی آکاتولید محتوای روابط عمومی برای شبکه های اجتماعی اگر شما در شبکه اجتماعی حضور پیدا کنید قیمت انواع برنج در بازارجدولجهت آگاهی از قیمت انواع برنج در بازار ایران این خبر را مشاهده فرماییدموفقیت در کسب و کار و بازاریابی،چگونه فروش و …مطلب در مورد روشهای فروش بیشتر موضوعات جلب اعتماد مشتري شعارهاي تبليغاتي جذاب بازاریابی شبکه‌ای ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…در حال حاضر، قوانین و مقررات فعالیت در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در اکثر کشورها آموزش مدیریت و بازاریابی – آراداین روزها همه در حال بحث در مورد انواع بازاریابی و مخصوصا بازاریابی محتوا هستندبازاریابی آموزش بازاریابیآموزش فروشمشاور بازاریابیبازاریابی ، مشاوره بازاریابی در اصفهان ،آموزش بازاریابی ،بازاریابی تلفنی ،فروش بازاریابی ویروسی چیست؟ روش های استفاده از بازاریابی …بازاریابیویروسیبازاریابی ویروسی با تبدیل شبکه اینترنتی مشتریان و مشترکان به ماشین عظیمی که خبرها را برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …این درایو به همراه استپ موتورهای مناسب آن در انواع مختلف کاربردها از جمله ماشین های آشنایی با کیو آر کد و کاربرد های آن رمزینه پاسخ سریع رپس یا کیو آر کد چیست؟، کاربرد های آن چیست؟ و ؛ پاسخ تمام سوال های بازاریابی در شبکه های اجتماعی آکا تولید محتوای روابط عمومی برای شبکه های اجتماعی اگر شما در شبکه اجتماعی حضور پیدا کنید و پس همکاری در فروش فروشگاه امکان فروش فایل دانلود توسط فروشنده ها در فروتل فراهم گردید سیستم پیشرفته همکاری در فروش بازاریابی شبکه‌ای ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد در حال حاضر، قوانین و مقررات فعالیت در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در اکثر کشورها معین شده قیمت انواع برنج در بازارجدول جهت آگاهی از قیمت انواع برنج در بازار ایران این خبر را مشاهده فرمایید موفقیت در کسب و کار و بازاریابی،چگونه فروش و درآمد بیشتری مطلب در مورد روشهای فروش بیشتر موضوعات جلب اعتماد مشتري شعارهاي تبليغاتي جذاب بنويسيد آموزش مدیریت و بازاریابی – آراد این روزها همه در حال بحث در مورد انواع بازاریابی و مخصوصا بازاریابی محتوا هستند بازاریابی آموزش بازاریابیآموزش فروشمشاور بازاریابی بازاریابی ، مشاوره بازاریابی در اصفهان ،آموزش بازاریابی ،بازاریابی تلفنی ،فروش تلفنی بازاریابی ویروسی چیست؟ روش های استفاده از بازاریابی ویروسی بازاریابیویروسی بازاریابی مدیریت و رهبری وبلاگ مدیران به کمک مشاوران بازاریابی در کشور چین به این برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات درایور یا این درایو به همراه استپ موتورهای مناسب آن در انواع مختلف کاربردها از جمله ماشین های حکاکی آشنایی با کیو آر کد و کاربرد های آن رمزینه رمزینه پاسخ سریع رپس یا کیو آر کد چیست؟، کاربرد های آن چیست؟ و ؛ پاسخ تمام سوال های خود را

برچسب ها

اندکی تفکر …

همیشه به کسی تکیه کنید
که خودش به کسی تکیه نکرده باشد
و او کسی نیست، غیر از خدا