از خوردن این مواد غذایی برای صبحانه اجتناب کنید



مفیدستان:

بامداد – برای داشتن یک صبحانه سالم سعی کنید از خوردن مواد غذایی زیر برای صبحانه اجتناب کنید. این مطلب را به نقل از سلامت می‌خوانیم.

۱. انواع آبمیوه‌های غیرطبیعی
به افرادی که به شما می‌گویند باید برای صبحانه آب‌میوه بنوشید، اعتماد نکنید. این نوشیدنی‌ها انتخاب خوبی نیستند. شما می‌توانید صبحتان را با گزینه‌های بهتری شروع کنید. چای سبز، قهوه بدون کافئین یا تنها مقداری آب‌ معدنی می‌تواند یک جایگزین عالی باشد. همچنین می‌توانید به جای آبمیوه از خود میوه‌ها استفاده کنید؛ زیرا دارای فیبر هستند.
برای مثال می‌توانید یک پرتقال یا سیب بخورید. ما آبمیوه را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم؛ زیرا در ترکیب آن‌ها بیشتر از چیزی که انتظار می‌رود شکر وجود دارد؛ بنابراین از خرید آبمیوه از مغازه خودداری کنید و سعی کنید به جای آن خودتان آبمیوه طبیعی تهیه کنید. به طور کلی هر چقدر صبح‌ها مواد غذایی و نوشیدنی‌های شیرین شده کمتر مصرف کنید، در طول روز احساس بهتری خواهید داشت.

۲. شیرینی‌های کم‌چرب
معمولاً تولیدکنندگان همیشه به هر قیمتی به دنبال جذب مشتری هستند. آن‌ها دائم در حال تولید محصولات جدید هستند. زمانی که محصولی توسط مشتریان کمتر خریداری شود، آن‌ها فرمول محصول را عوض می‌کنند و فروش خود را بهبود می‌بخشند. به عنوان مثال زمانی که مردم دریافتند چربی برای سلامتی مضر است، تولیدکنندگان یک نسخه کم‌چرب از محصولات خود را تولید کردند.
متأسفانه این نسخه‌های کم‌چرب ناسالم هستند؛ زیرا حاوی مقدار زیادی مواد افزودنی مصنوعی هستند. محصولات کم‌چرب عطروطعم ندارند، از این رو تولیدکنندگان به این محصولات طعم‌دهنده‌های مصنوعی و مقدار زیادی شکر اضافه می‌کنند. در واقع چربی، کمتر از شیرینی مضر است. شیرینی شاخص قند خون را بالا می‌برد. شکر بیشتر برابر است با غذای ناسالم‌تر.

۳. نان تست و موادی که روی آن مالیده می‌شوند
نان تست و چیزهایی که به همراه آن مصرف می‌شود مانند مربا و کره، رژیم غذایی صبح شما را خراب می‌کند و به بدن شما آسیب می‌رساند.
نان تست حاوی هیچ‌گونه مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی نیست، بلکه تنها سرشار از کربوهیدرات است. موادی که به همراه نان تست مصرف می‌شوند، به سرعت قند خون را افزایش می‌دهند و ساعاتی پس از مصرف، دوباره میل به خوردن غذاهای شیرین به وجود می‌آید. همه این‌ها تنها یک چرخه معیوب است، مگر اینکه پروتئین و مواد غذایی فیبردار را جایگزین این شیرینی‌ها بکنید.

۴. غلات صبحانه (کورن فلکس) مملو از شکر
چه کسی یک کاسه کورن فلکس را برای صبحانه دوست ندارد؟ این ماده غذایی سال‌هاست که برای صبحانه مصرف می‌شود.
آن‌ها رنگارنگ، معطر و خوشمزه هستند و در جعبه‌های زیبا بسته‌بندی شده‌اند. آن‌ها را می‌توان به راحتی بدون هیچ دردسری و در کمترین زمان مصرف کرد؛ اما چه چیزی ما را وادار کرده که این ماده غذایی را در فهرست صبحانه خود نامطلوب به شمار آوریم؟ پاسخ واضح است. شکر! یک وعده کورن فلکس شامل ۱۰ گرم شکر است. این میزان شکر خیلی زیاد است! شما به غذای سالم‌تری نیاز دارید.

۵. اسموتی‌های آماده
اگر به تناسب‌اندام و سلامت خود اهمیت می‌دهید، بایستی خودتان اسموتی خود را درست کنید. شما می‌توانید با انتخاب مواد مورد علاقه خود و کمی خلاقیت اسموتی خود را در آشپزخانه درست کنید.
اسموتی‌های آماده که در فروشگاه‌ها می‌بینیم، پر از شکر است. علاوه بر شکر، تولیدکنندگان برای اینکه محصولاتشان به چشم مشتری خوشمزه‌تر و دلپذیر‌تر به نظر آید، به آن‌ها مواد افزودنی مانند رنگ‌های مصنوعی و طعم‌دهنده اضافه می‌کنند. همچنین بیشتر اوقات تولیدکنندگان به منظور کاهش هزینه‌های خود از مواد نامرغوب استفاده می‌کنند. پس با مواد طبیعی شروع به ساختن اسموتی خود کنید تا در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کنید.
شما می‌توانید با ترکیب کلم پیچ، اسفناج و سبزی‌های دیگر با مقداری شیر بادام برای خود یک صبحانه عالی درست کنید. این اسموتی حاوی مواد معدنی، فیبر و ویتامین‌هایی است که بدن شما در هنگام صبح به آن‌ها احتیاج دارد.

منبع : فردا



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

این خوراکی ها را هرگز برای صبحانه نخورید جنجال ها اینخوراکیهاراهرگزبرای زیر برای صبحانه اجتناب کنید ۱ کنید از خوردن مواد غذایی از این رو برای صبحانه هرگز این خوراکی‌ها را نخوریدبرایصبحانههرگزاین کنید از خوردن مواد غذایی زیر برای صبحانه اجتناب کنید این برای صبحانه جام نیوز از خوردن این غذاها در صبحانه اجتناب کنیداز خوردن این غذاها در صبحانه اجتناب کنید آب پرتقال بهترین مواد غذایی برای صبحانه برای یک صبحانه سالم از خوردن این مواد غذایی دوری کنید سالم سعی کنید از خوردن مواد غذایی زیر برای صبحانه اجتناب کنید این نوشیدنی این خوراکی ها را هرگز برای صبحانه نخوریداسلاید سعی کنید از خوردن مواد غذایی زیر برای صبحانه اجتناب کنید عالی درست کنید این برای داشتن قلبی سالم از خوردن این مواد غذایی اجتناب کنید برایداشتنقلبیسالم این مواد غذایی اجتناب کنید کامل این مواد غذایی از و غلات صبحانه کم ۵ ماده غذایی که نباید برای صبحانه مصرف شوداسلاید سعی کنید از خوردن مواد غذایی زیر برای صبحانه اجتناب کنید عالی درست کنید این مصرف ماده غذایی را در وعده صبحانه، فراموش کنیدپزشکی و سلامتتغذیه از مواد غذایی اجتناب کنید؛ چرا که این غذایی محبوبی برای صبحانه ۸ غذایی که نباید برای صبحانه خوردعکس برای خوردن صبحانه در در این نوع مواد غذایی اجتناب کنید؛ چرا که این ۵ ماده غذایی و نوشیدنی که نباید برای صبحانه خورده … سعی کنید از خوردن مواد غذایی زیر برای صبحانه اجتناب کنید عالی درست کنید این ۸ غذایی که نباید برای صبحانه خوردعکس تحقیقات نشان داده است که متخصصان بهداشت و سلامت، خوردن برخی از غذاها را نه تنها برای صبحانه مواد غذایی مفید و مضر برای فشار خون بالا مردمان می‌بایست از موادغذایی چرب و پرکلسترول که فشارخون را بدتر می‌کنند اجتناب کنید، سعی کنید کاروفناوری کَلاله دانلود نرم افزار تبدیل کننده فرمت های صدا این نرم افزار جهت تبدیل فرمت مواد غذایی مغذی برای اسپرم و تخمک ماده غذایی که تعداد و کیفیت اسپرم‌ها را تقویت می‌کنند سیر سیر یکی از بهترین انتخاب‌های تغذیه در ورزشکاران براي درك بهتر ميتوانيد قبل از مطالعه اين بخش مبحث تغذيه متعادل را مطالعه فرماييد مریم س برای از بین بردن منافذ پوست چکار باید کرد مریم س برای از بین بردن منافذ پوست چکار باید کرد؟ کاهش عوارض ناشی از شیمی درمانی و پرتو درمانی با تغذیه صحیح درمان سرطان ممکن است یکی از انواع جراحی، شیمی درمانی، هورمون درمانی، پرتو درمانی و درمان لیست مواد غذایی که نباید در دوران بارداری مصرف کنید نیک لیستموادغذایی سلامت نیوز از اولین قرارملاقاتتان با دکتر در دوران بارداری، حرف‌های زیادی درمورد مواد توصیه غذایی برای کاهش اوره و کراتینین خوردن مواد غذایی‌ای مانند خیار، شلغم، جو، کاهو، گل‌کلم، انواع جوانه‌ها، تربچه و شیر سویا مواد غذایی مفید در بیماری کبد چرب تغذیه و تناسب اندام از این سبزی میکروب کش غافل نشوید اعجاز آنتی‌اکسیدان‌ها افسانه یا

برچسب ها

اندکی تفکر …

پیرمرد گفت:
زندگی مثل آب توی ليوانه ترک خورده می مونه
بخوری تموم ميشه نخوری حروم ميشه
از زندگيت لذت ببر
چون درهرصورت تموم ميشه!